понеділок, 26 жовтня 2015 р.

    Подарунок школярам від Міністерства оборони     

    26 жовтня 2015 року до Краматорська Міністерством оборони України було передано 24 примірника другого видання книги "Вклоняємося доземно українському солдату". Усі книги будуть розподілені між шкільними бібліотеками нашого міста. Ще влітку я зверталася з проханням надіслати хоча би один примірник цієї книги для роботи у напрямку національно-патріотичного виховання учнів. Неочікувані 24 книги! Дякую уклінно, навіть не знаю конкретно кому і за щедрий подарунок, і за помічника, військового водія, який мене питав, чи не боюсь я з укропами їздить?Ні, не боюся, хлопці, я вами пишаюся, а моя дитина вас називає "нашими захисниками". Ще раз велика подяка від учителів та бібліотекарів міста за щедрий дарунок
Оксана Проселкова


Деталі тут : https://www.youtube.com/watch?v=4cCpLQ-aDj0

Немає коментарів:

Дописати коментар